علی ضیا مجری مااا


مجریان

من یک بوده ام نیستم!من یک خواهم شد هستم!



نظرات شما عزیزان:

لادن
ساعت1:26---2 فروردين 1391
این مجریه واقعا لوسه گلنوش راس میه عزیزم چرا مجریه ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ:بابا حالا مگه چه اکشالی داره ؟؟؟در ضمن اصلا هم لوس نیست با انرزیه

t.b.tooos
ساعت1:25---2 فروردين 1391
وااااای خدای من این مجریه محبوب منه خیلی عالیه خیلی خفنه خیلی باحاله واااای
پاسخ:ایول


t.b.tooos
ساعت1:24---2 فروردين 1391
وااااای خدای من این مجریه محبوب منه خیلی عالیه خیلی خفنه خیلی باحاله واااای
پاسخ:خودتو کنترل کن


گلنوش
ساعت15:44---25 بهمن 1390
راستی یادت نره به وبلاگ منم سر بزنی خانم مجــــــــــــــــریپاسخ:ok

گلنوش
ساعت15:43---25 بهمن 1390
سلام...واسه چی برای علی ضیا نوشتی نجری ما؟؟؟؟؟به هرحال وبلاگ قشنگی داری.پاسخ:ممنون گلنوش جان!همین طوری الکی گزلاشتم علی ضیا مجری ما !
پاسخ:در ضمن نجری نه عزیزم مجری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در جمعه 23 دی 1390برچسب:,ساعت 13:12 توسط خانم مجری|



      قالب ساز آنلاین